"Moc Polskich Warzyw" na Narodowym Dniu Sportu 2024

24 września 2024
Spis treści
Już po raz kolejny kampania "Moc Polskich Warzyw" była obecna na pikniku rodzinno-sportowym podczas Narodowego Dnia Sportu. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia!

Nasze stoisko podczas Narodowego Dnia Sportu na błoniach Stadionu Narodowego cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. W ramach kampanii #MocPolskichWarzyw, prowadzonej przez Zrzeszenie Producentów Papryki RP, przez cały dzień promowaliśmy zdrowe, polskie warzywa, które pięknie prezentowały się na naszym stoisku. Fotorelacja mówi sama za siebie – świeże papryki, pomidory, cukinie i inne warzywa przyciągały zarówno młodszych, jak i starszych uczestników wydarzenia.

 

narodowy

 

narodowy

 

narodowy

 

narodowy

 

Naszym specjalnym gościem był Jakub Kowalczyk z drużyny PGE Projekt Warszawa, klubu, którego zawodnicy pełnią rolę ambasadorów kampanii w tym sezonie. Jego obecność była wielką atrakcją dla fanów siatkówki, a spotkanie z nim przyciągnęło wielu entuzjastów sportu.

 

narodowy

 

narodowy

 

Degustacje polskich warzyw, które przygotowały niezastąpione Panie z Koła Gospodyń Wiejskich TURBO-BABKI z Marysina, cieszyły się ogromnym powodzeniem. Goście chwalili smak przygotowanych potraw i doceniali jakość polskich produktów.

 

narodowy

 

narodowy

 

Nie zabrakło też atrakcji dla najmłodszych – tatuaże warzywne, konkursy z nagrodami i mnóstwo zabawy sprawiły, że nasze stoisko tętniło życiem do późnych godzin popołudniowych. Pomimo początkowych obaw, pogoda dopisała, co przyczyniło się do jeszcze lepszej atmosfery wydarzenia.

 

narodowy

 

narodowy

 

Dziękujemy wszystkim, którzy nas odwiedzili i wsparli #MocPolskichWarzyw. To był wspaniały dzień pełen pozytywnej energii, zdrowia i sportu!

 

Artykuł powstał w ramach kampanii „Moc Polskich Warzyw” powstałej z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.